Víme, že technická podpora a technický servis, jsou nedílnou součástí nákupu jakéhokoli produktu. Náš tým zkušených servisních techniků je proto připraven řešit přímo na místě u zákazníka nebo v našich moderně vybavených dílnách veškeré požadavky na servisní zákroky.
Všechny dodávané produkty procházejí vstupní kontrolou, kde ověřujeme funkčnost zařízení. Každý zákazník je s novým přístrojem či strojem seznámen během úvodního školení. Instalace zařízení potom provádí náš technik nebo technický specialista.
Naši technici jsou vyškoleni specialisty výrobců daných produktů a veškeré problémy vyřeší bez prodlení sami či za jejich případné podpory. Dlouholeté zkušenosti našich techniků zaručují našim zákazníkům rychlé a efektivní řešení.
Naším cílem je Vaše spokojenost. Přejeme si, aby se Vám s našimi produkty dobře pracovalo a mohli jste ocenit jejich spolehlivost.
V rámci technického servisu zajišťujeme záruční, pozáruční i preventivní servis, validaci přístrojů a zařízení či objednávky náhradních dílů:
Při nahlášení závady je třeba znát:
Kontakty
Tel.: +420 606 627 084 (pracovní dny, 8:30 - 15:00)
E-mail: servis@oks.cz
Po obdržení Vašeho požadavku na servisní zásah Vás budeme kontaktovat a dohodneme termín opravy.
Opravu provádíme v místě u zákazníka nebo v našem servisním středisku.
© 2025 O.K. SERVIS BioPro, s.r.o.